Музика и Любов: Рени-Не се страхувам

събота, 8 август 2009 г.

Рени-Не се страхувам

Скоро този век ще свърши,
казват на света е края.
Може всичко да изчезне,
страшно е и аз го зная.

Ти ме питаш как се чувствам,
питаш колко се страхувам.
Ала аз ти отговарям:”Не се страхувам”,
Защото имам тебе, не се страхувам.

Припев:
Да каквото и да се случи знам,
че аз не ще те оставя сам
и ще ме водиш ти за ръка,
с обич ще се спасим в света.
Дори земята да се взриви,
с любов до мене ти остани.
Каквото и да се случи знам,
че аз не ще те оставя сам
и ще ме водиш ти за ръка,
с обич ще се спасим в света.
Ако потопът ни връхлети,
ковчегът Ноев за мен си ти.

Скоро този век ще свърши,
а войните все не спират,
трябва, за да оцелеем
в мир и обич да живеем.

Tи ме питаш как се чувствам,
питаш колко се страхувам,
ала аз ти отговарям:”Не се страхувам”,
защото имам тебе, не се страхувам.

Няма коментари: