Музика и Любов: Посрещане

вторник, 21 юли 2009 г.

Посрещане





Прегръдка, като нежен полъх,милувка, като кадифе,
целувка, вземаща ми воляи поглед, който ме зове.
И се понасям на вълнитена щастието, че си с мен,
топла влага във очите,миг прекрасен, споделен.

Нежни ласки, медни думи,вихър от любов и страст,
няма друго помежду ни,само чувства, само страст.
Две тела в едно се сливат,музика от две сърца,
устни в устните се впиват,плът притиска се в плътта.
Ти и аз сега сме всичко.Ти си моя, аз съм твой.
Колко много те обичам!Ти си буря, аз порой.

Пламъкът в пожар прераства,в огнен танц се ний въртим,
като в приказка прекрасна,като в сън незабравим.
И вълната се надига,нощ, небе, звезди, заря...
думи никога не стигат да опишем любовта.

Времето сега е спряло.Няма минало в тоз час,
бъдещето закъсняло,чака в притаен захлас.
Влажни чувства, влажна кожа,бързо тупкащо сърце,
буза на гръдта положил,галя твоето лице.

А сега недей заспива!Аз те чаках много дни.
Много нощи се приспивахс чакане и със мечти.
Ще налеем чаша вино,и ще ми разкажеш ти
колко много съм ти липсвал,колко много ти тежи.
А пък аз ще ти разправям моите самотни дни,
и отново във забрава ще се любим до зори.

Няма коментари: