Музика и Любов: Обичам те

събота, 18 юли 2009 г.

Обичам те


Обичам те!
Две думи толкова сладки и топли!
Мога и искам да ги шепна само за теб!
За теб да направя всичко!
Една прекрасна вечер луната ми се усмихна, огря лицето й и ми прошепна "Това е тя!".
Да това е тя – моята сбъдната мечта, не е сън, той е съвсем истински, най-хубавото и цветно нещо в моя живот.
Чаках дълго, но чакането си заслужаваше!
Сега те открих и заклевам се, никога и за нищо на света няма да допусна да се изгубиш. Един цветен сън! Една сбъдната мечта! Реален сън!
Искам този ден да счупя дъгата на две, от нея да сглобя сърце и в него да заключа цялата обич на света и да ти го подаря в деня на моята сватба.
Този ден искам да събера слънцето и луната в едно цяло за да докажа на света колко те обичам.
Усещам полъха на бяло сияние по раменете си!
Погледа на моята принцеса, топлината на небесното синьо сияние, което стопля сърцето ми! Радостта на любимите ми хора – букет от пъстри цветя!
И аз крещя обичам те!!!
Така си я представям...


Няма коментари: