Музика и Любов: Ревността не е любов

неделя, 19 юли 2009 г.

Ревността не е любов


Въпреки разпространеното в литературата и киното, ревността не е причинена от силна любов, нито показва колко даден човек е обичан или желан.
Ревнивците често са себични и силно фокусирани върху собствената си личност, имат склонността да се самоизолират.
При тях ревността е израз на несигурност, страх да не загубят собствеността си и да не останат сами.
Те се стремят да омаловажат другия, да го подчинят на собствените си нужди и изпитват силна завист към постиженията и богатството на емоционалния им живот.
В работна среда, може да разпознаете ревност в силно конкурентни и неуверени колеги. Те не са способни да работят в екип, не сподерят информация, следят другите колеги. Често демонстрират ниска емоционална интелигентност.

1 коментар:

Neizi_ss каза...

тук бих могла да поспоря - аз съм жена и ревнувам ...кога повече, кога по-малко - да не съм сигурна в себе си ...що се отнася до връзката ми ...наслоени комплекси и т.н. ......но симптомите на работното място - са ми непознати